Klacken var fantastisk igår. Skitisamma att det bara var 3000 i hallen, jag satt hemma i min TV-soffa och kände enbart stolthet. Grym respect till er som bara körde på, stöttade och lyfte. Där har vi en av nycklarna som faktiskt kan dyrka upp den här jävla säsongen.
Fuck'em all! Nu kör vi!
Ber alla som var där igår och fler att komma på varje hemmamatch och sjunga hela matchen som igår, Det var magiskt och hjälper våra spelare mycket. Det maximerar våra vinstchanser. Jag älskade det jag hörde igår och det brann till lite extra i mitt Timråhjärta.
Zäta75: Leksand gick ut för någon dag sen med att 7200 biljetter var sålda till lördag. Hoppas det är många timråiter då det alltid är roligare med två klackar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Klacken var fantastisk igår. Skitisamma att det bara var 3000 i hallen, jag satt hemma i min TV-soffa och kände enbart stolthet. Grym respect till er som bara körde på, stöttade och lyfte. Där har vi en av nycklarna som faktiskt kan dyrka upp den här jävla säsongen.
Fuck'em all! Nu kör vi!
Ber alla som var där igår och fler att komma på varje hemmamatch och sjunga hela matchen som igår, Det var magiskt och hjälper våra spelare mycket. Det maximerar våra vinstchanser. Jag älskade det jag hörde igår och det brann till lite extra i mitt Timråhjärta.