1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246983

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
roger_sundsvall: Känns som många ord men lite sagt. Faktiskt.

Gillar dock - borde alla här inne göra - att man som förening går ut och informerar om läget även om det mest är plattityder, klyschor och sånt man redan vet om.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Kerstin_k: Ja jag var kanske onödigt hård. De ska ha beröm för att de anstränger sig att briefa oss men nog verkar det mest som att de försöker förhala en förhandling? De vill få publiken att fortsätta komma till matcherna men de tänker inte värva eller sparka tränare så vad är det för magisk spak de har kvar att dra i?
Om jag ska prata travtermer så behöver denna häst testas med både rycktussar, barfota balans och jänkarvagn.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.