thorwald: Samtidigt med lite perspektiv så har Färjestad med sin trupp riktigt risig statistik. Släpper väl till näst mest skott och har svårt statsistiskt att ta sig till farliga skott i skottsektorn.
Så folk som önskar Pennerborn som tränage blr kanske tänka efter lite, vet folk som dessutom klagat på bristande förmåga att ändra en matchbild, känns som vi hört den förut?
thorwald: Jo men ändock bättre än som när det va som sämst.. vi får ju aldrig nått andrum när vi knappt kan gör amål framåt eller skappa några längre anfall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer