1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2250954

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
thorwald: Jo men ändock bättre än som när det va som sämst.. vi får ju aldrig nått andrum när vi knappt kan gör amål framåt eller skappa några längre anfall.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Statistiken för PP måste ju sjunkit rejält på sistone.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Usch så dåligt 😖

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Sputnik: Det är en kombination av att motståndarna har bra försvarspel, och vi inte riktigt får till det framåt och att vi hamnar för djupt i egen zon och är alldeles för passiva. Det är jobbigt att jaga puck i egen zon även för anfallare. När vi väl får tag på pucken måste vi byta.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer