Jåkkinen: Tänkte att man kanske har lite fog för sin önskan om spets trots allt. 😁 Tror dessutom inte Nubben måste hitta nån superdyr spelare, utan att det borde finnas spelare på marknaden som färgar laget mer än ade flesta "brunkarna" vi har i laget..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror dessutom inte Nubben måste hitta nån superdyr spelare, utan att det borde finnas spelare på marknaden som färgar laget mer än ade flesta "brunkarna" vi har i laget..