Jåkkinen: Vill inte höra en floskel till från Nubben och CO imorn. Hur kan man vara mer handlingsförlamade än förra sejouren förvrigt? Nubbens play in.. 😅
Jåkkinen: Sorry läste för slarvigt, misstolkade det som du tyckte folk spammade för mycket om spets.. 🙃 Håller med i ditt resonemang, gå på matcher om det skall finnas nån chans att vi får se nyförvärv framöver. 👍
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer