1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2259455

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
SebastianH: Publiken i LHC är nog trots allt fortfarande tjejsur för att Manderville knockade Norrena en gång i tiden.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
BlackBay: Klassiskt Manderville citat efter att ha avgjort mot Norrenas LHC: " I was at the end of my shift... but you never know what kind of garbage you gonna pick up!"
Älskar't...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
BlackBay: Vi tog första segern mot Linköping sedan den 31 januari 2013! Härligt!

Tredje bortasegern i år och vi vann en till 2:a period! som har varit vår akilleshäl. Riktigt viktigt för spelarnas självförtroende.

Många som gjorde en mycket bra insats ikväll men jag tycker det är extra skönt att JJ spelar så bra med en räddningsprocent på nästan 93%.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.