1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2259483

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
BlackBay: Vi tog första segern mot Linköping sedan den 31 januari 2013! Härligt!

Tredje bortasegern i år och vi vann en till 2:a period! som har varit vår akilleshäl. Riktigt viktigt för spelarnas självförtroende.

Många som gjorde en mycket bra insats ikväll men jag tycker det är extra skönt att JJ spelar så bra med en räddningsprocent på nästan 93%.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Matsg: Såg matchen i efterhand. Håller med om att vi börjar se ut som ett lag, som spelar som ett lag.
Vet inte vad man pysslade med under uppehållet. Men det är ett i många delar nytt lag på isen efter det.
Det finns hopp!

Forza TIK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.