Pekka Arbelius: Vore ju rent av märkligt ifall Nubben skulle ge tränartrojkan sparken, tänk vilken stel stämning det skullle medföra på nästa surströmmingsskiva t.ex.? Det senariot finns icke på agendan tyvärr.
Rallarn: Ledarna för laget hade suttit säkert i ett kval för alltvåan, det har inget att göra med lagets sportsliga prestaion utan det har att göra med att Nubben sparkar inga tränare, det är bara så.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.