Rallarn: Ledarna för laget hade suttit säkert i ett kval för alltvåan, det har inget att göra med lagets sportsliga prestaion utan det har att göra med att Nubben sparkar inga tränare, det är bara så.
Självklart är det ren feghet av vår tränartrio att Alvarez får glida vidare. Man vågar/orkar inte ta beslutet som alla andra klubbar hade tagit. Jag vill se spelare som brinner för det här! Hellre en Boyce/Madsen eller valfri junior med ett sämre register. Bara det är någon som går på 100 %.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.