Man blir ju så jävulskt frustrerad när vi spelar bra men förlorar. Allt fanns där idag att ta en 3-1 ledning men istället är den där jävla Sören framme och tar en billig utvisning på oss och sen 2-2 för att sedan åka på en till billig utvisning. Och inte nog med det så är Rajaniemi bra i 4min denna match av 56. Resten står han felplacerad och släpper onödiga returer.
Mot brynäs var jag uppgiven och tom pga lojt spel. Denna match ville jag köra karatespark på TVn.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.