+ 8
Inlägg: 2279358
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
DenRöda: jag förstår din känsla. Tycker synd om spelarna faktiskt.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
DenRöda: "Och inte nog med det så är Rajaniemi bra i 4min denna match av 56. Resten står han felplacerad och släpper onödiga returer."
Du får 5 ⭐ för den kommentaren. Jag fattar inte att folk kan tycka att Rajja är bra. Nån flax räddning i bland sen är det som att kasta in pucken på andra "fjösskott"... tyvärr alldeles för ofta.
Nä vi har 2 backup målvakter... en ska bort. Jag väljer Rajja. In med en ny förstemålvakt o det NU!
Du får 5 ⭐ för den kommentaren. Jag fattar inte att folk kan tycka att Rajja är bra. Nån flax räddning i bland sen är det som att kasta in pucken på andra "fjösskott"... tyvärr alldeles för ofta.
Nä vi har 2 backup målvakter... en ska bort. Jag väljer Rajja. In med en ny förstemålvakt o det NU!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
DenRöda: Jag börjar mer och mer känna så som Knylan (tror jag det är): Timrå skulle behöva lägga pengar på en målvakt. Vet inte hur marknaden ser ut, men uppenbarligen kan man ju köpa loss målvakter från kontrakt, marknaden gäller ju inte bara målvakter utan kontrakt. Vi behöver ha en målvakt som står pall och håller tätt, även om vårat försvar går bort sig och ställer till det. När vårat försvar inte är bra, så går många puckar in bakom både Jacob och Sami. Jag börjar mer och mer känna att en riktigt bra målvaktsvärvning vore på sin plats. Vi behöver inte värva nån fler back eller forward. Lägg degen på en målvakt och hitta någon som, dåligt försvarsspel till trots, klarar av att hålla en match på bara 1-3 insläppta mål.
+ 9
Mot brynäs var jag uppgiven och tom pga lojt spel.
Denna match ville jag köra karatespark på TVn.