Zäta75: Detta var TIKs match. Tror TIK vinner imorgon om spelet är som i tredje perioden.
Inlägg: 2286829
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
tugga i ER...sånt här bortaspel kommer fortsätta
...heeela säsongen UT
kan vi falla tbax på bra hemmaspel?
att de kommer räcka
TVEKSAMT....en sköör tråd vi dansar på
...heeela säsongen UT
kan vi falla tbax på bra hemmaspel?
att de kommer räcka
TVEKSAMT....en sköör tråd vi dansar på
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Charliejfz: Fatta du inte att Rögle gick på 25 % i 3e och Timrå var chanslösa utan Johansson i mål borde det varit 5-0 till Rögle det motsvarar matchbilden .
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Charliejfz: Första och tredje spelar man ett helt okej spel för att vara bortaplan.
Andra är dock total katastrof, kanske det sämsta jag sett från laget på hela säsongen. Lätt att låta slutfasen färga intrycket tror jag - Timrå kommer undan med uddamålsförlust pga. småröta och bra målvaktsspel.
Andra är dock total katastrof, kanske det sämsta jag sett från laget på hela säsongen. Lätt att låta slutfasen färga intrycket tror jag - Timrå kommer undan med uddamålsförlust pga. småröta och bra målvaktsspel.
+ 6
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Charliejfz: TIKs match? Rann det lätt i baren ikväll?
+ 3