Charliejfz: Första och tredje spelar man ett helt okej spel för att vara bortaplan.
Andra är dock total katastrof, kanske det sämsta jag sett från laget på hela säsongen. Lätt att låta slutfasen färga intrycket tror jag - Timrå kommer undan med uddamålsförlust pga. småröta och bra målvaktsspel.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Andra är dock total katastrof, kanske det sämsta jag sett från laget på hela säsongen. Lätt att låta slutfasen färga intrycket tror jag - Timrå kommer undan med uddamålsförlust pga. småröta och bra målvaktsspel.