Hockeykväll....Loob slår fast att svensk hockey behöver ett lag i Stockholm. Statusen sänks utan ett Stockholmslag i SHL menar han. Men!!! Han har verkligen inte förstått. Vi ska slå ut hela Djurgården.
Greven: Hockeykvälls kvalitet är så uselt låg. Tydligen var det Ty Rattie som gjorde mål på straff också, visst man kan säga fel, men när de inte rättar varandra eller har någon aning om vilka spelare vi har så börjar man ju tvivla på deras kompetens.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.