Sputnik: Att SHL måste ha ett lag I SHL kan vara det tröttaste resonmang man hört. Att få fram talanger måste man inte ha ett SHL lag för. Sen att man får stölla sig i ledet och kanske inte få behålla dem lika länge är en annan femma. Välkommen till verkligheten säger jag då..
Hade inte slipsnissarna gjort det så svårt att ta sig upp med endast en SHL plats i potten så hade det nog inte varit lika illa för DIF att åka ur är känslan. Dröjer nog inte länge OM de åker ur att förändra kvalsystemet när DIF tjuter ut i HA om hur orättvist allt är..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.