Sputnik: Egentligen bara bra att de lägger fokus på Jyrgårns misslyckande för vår del. Vi får fortsätta vara underdogs... Men! Vore det nån journalistisk bärighet i Håkkykväll borde de istället hissa vår klubb och den fantastiska förvandlingen vi gjort efter att Antman fick ta över, de borde belysa att vi som nykomling faktiskt skiter i att det är mesta mästarna som är på andra sidan och att vi hittills bara levererar till 110%.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.