+ 3
Inlägg: 2321704
Svarskommentarer
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Sputnik: OM!! Vi slår ut Djurgården då blir det garanterat förändringar i spelsystemet alternativ fler klubbar i SHL. Som sist då DIF åkte ur. Tog väl bara nåt år så blev det två lag till i högsta serien. Att två lag ska kunna gå upp varje år tycker jag vore en självklarhet. Nu har kanske slipsnissarna skjutit sig själva i foten.
+ 5
Hade inte slipsnissarna gjort det så svårt att ta sig upp med endast en SHL plats i potten så hade det nog inte varit lika illa för DIF att åka ur är känslan. Dröjer nog inte länge OM de åker ur att förändra kvalsystemet när DIF tjuter ut i HA om hur orättvist allt är..