Kul att börja Silly pangtjong med Tre Kronors OS-kapten, och med EmP och Wedda på väg in kan det här bli en säsong med många Timråspelare i Tre Kronor.
Faller alla ryktesbitar på plats vete väl fan om detta inte är den starkaste Timråtruppen sedan lockoutsäsongen 2005.
Den blir i alla fall på papperet likvärdig i styrka med lagbyggena i mitten av 2000-talet, och det var ju ganska roliga säsonger även om vi inte nådde ända fram.
Vi fick däremot sota för de där säsongerna länge efter, så jag hoppas verkligen att klubbledningen har en sund plan för den här satsningen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.