Bee: Ja, vilken märklig tid ändå. Förra måndagen satt man och gnagde ner fingertopparna till benpiporna nu och hoppades på att kunna vinna första hemmamatchen. En vecka senare är man färdigfirad, bakisrehabiliterad och i full gång med att räkna hem högklassiga hemvändare. Fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till.
Silly season är för tillfället en trevlig upplevelse.
Jag anser att vi behöver en eller ett par unga, lovande spelare (ex Oliver J) i truppen. Detta för att säkerställa en kontinuerlig SHL-nivå. Vi kommer inte kunna konkurrera med större klubbar avseende ekonomiska muskler. Timrå bör ha som mål att slussa in en eller ett par unga spelare/säsong. Kanske varvat med spel i HA…
Funderingar på vem som blir ny sportchef. Hörde att Sanny föreslog ex. Pelle Hallin…
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.