Bee: Ja, vilken märklig tid ändå. Förra måndagen satt man och gnagde ner fingertopparna till benpiporna nu och hoppades på att kunna vinna första hemmamatchen. En vecka senare är man färdigfirad, bakisrehabiliterad och i full gång med att räkna hem högklassiga hemvändare. Fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En vecka senare är man färdigfirad, bakisrehabiliterad och i full gång med att räkna hem högklassiga hemvändare. Fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till.