Inlägg: 2340490
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: IFK Timrå är i div 6, ja. Det var samma förening fram till 1978 då fotbollen och hockeyn särades på och IFK Timrå bildades. Det är lite märkligt att inte Timrå har ett lag iaf i div 3. Söråker i femman och IFK i sexan, det är för dåligt
+ 1
Tråkigt är det iallafall!
Min dröm när jag var liten var att ha både en fotbollsförening och hockeyförening i höga divisioner. Gärna med samma namn och färg också..
Varför har inte Timrå IK en fotbollsförening också? Någon som vet?