Niikeliito: IFK Timrå är i div 6, ja. Det var samma förening fram till 1978 då fotbollen och hockeyn särades på och IFK Timrå bildades. Det är lite märkligt att inte Timrå har ett lag iaf i div 3. Söråker i femman och IFK i sexan, det är för dåligt
+ 1