Dead Wing: fbfoton på Kimmos och Evillas fbsidor ser ut att stämma överens ang. Evilla. Dotter eller inte är frågan. Spännande dock.
Inlägg: 2347662
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Kapanen känns spännande. Skulle vara kul om det blir han som kommer in som sportchef. Borde väl också stämma in på uppgifterna om gedigen resumé. 😊👍
+ 3