Nisse på Mon or: Kapanen känns spännande. Skulle vara kul om det blir han som kommer in som sportchef. Borde väl också stämma in på uppgifterna om gedigen resumé. 😊👍
Sputnik: Känns väldigt spännande om man börjar knyta till sig fler profiler med bakgrund i klubben, inte bara som spelare utan även som ledare. Tror det är helt rätt strategi om man ska växa de närmaste åren. Timrå har ju producerat många profiler genom åren, men kanske haft lite tunn "grund" i den dagliga verksamheten. Sen återstår det ju att se om det ligger något i ryktet, men hoppas det såklart.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.