hubbenorlen: ähh, han är sur för att Rattie snurrade upp Dicken på läktaren under kvalet. Vad Dicken säger är betydelselöst. Större idiot finns knappast.
{9386}: Sticker ut hakan och säger att Rattie inte är topp 25 i SHL’s poängliga nästa säsong. När tåget rullar in på perrongen i Linköping så känner man ju direkt hur luften blir tunnare och hjärtslagen rusar. Dit åker man då man är redo att ta död på karriären.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.