1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2349954

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Sticker ut hakan och säger att Rattie inte är topp 25 i SHL’s poängliga nästa säsong. När tåget rullar in på perrongen i Linköping så känner man ju direkt hur luften blir tunnare och hjärtslagen rusar. Dit åker man då man är redo att ta död på karriären.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Oddsen på att Rattie floppar och under säsong lämnar LHC för Nubbens HV?..

Jag menar Rattie kommer ju tala så gott om vilken bra lön..
Ehh sorry jag menar fin stad Jönköping trots allt är..

Sv: Apropå nånting...
{297}: Han hade förmodligen en fullständigt optimal roll hos oss, en roll han varken förr eller senare kommer ha. Ingen anade innan hur skräddarsydd den faktiskt var. Det kommer i efterhand bli väldigt tydligt, det är jag övertygad om

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag är benägen att hålla med. Tror (och hoppas) att Rattie floppar. Är man så penga-kåt förtjänar man inte att lyckas.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.