1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2349964

Sv: Apropå nånting...
{297}: Han hade förmodligen en fullständigt optimal roll hos oss, en roll han varken förr eller senare kommer ha. Ingen anade innan hur skräddarsydd den faktiskt var. Det kommer i efterhand bli väldigt tydligt, det är jag övertygad om

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: exakt så. Rattie visste ju så klart också om hur viktig han var för laget och hur stor tilltro tränarna hade till honom. Det var väl bara en kort stund där när Åberg anslöt som man flyttade lite på Rattie men i övrigt bestämde han säkert själv sin speltid. Under en period av säsongen där Rattie dippade i pp så såg man ju också hur utsatta vi var när allt hopp sattes till Rattie. Dom där skotten från dålig vinkel utanför vänster tekningscirkel blev lite komiska till slut även om han pangade in en hel del mål och mer eller mindre räddade klubben.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi får ju glädjas lite iaf de blir ett derby i höst i SCA-cupen Modo e ju me!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.