Dubbeld: Du tänker alltså vara negativ till hela lagbygget så länge Rautio är en del av det? Årets supporter? Varför vara negativ till en av våra spelare innan han ens spelat en enda match för oss? Otroligt löjligt.
hubbenorlen: Ao kommer vara negativ till hela lagbygget, de va exakt de jag skrev :-)
Njaa har bara inget förtroende när det gäller Rautio då man har skummat runt lite, kollat på matcher; Grabben tycker om att göra sig liten, lämna returer och sprattla runt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.