hubbenorlen: Ao kommer vara negativ till hela lagbygget, de va exakt de jag skrev :-)
Njaa har bara inget förtroende när det gäller Rautio då man har skummat runt lite, kollat på matcher; Grabben tycker om att göra sig liten, lämna returer och sprattla runt.
Dubbeld: Om inte Kapanen hoppar in som målvakt istället för Rautio så kommer jag sluta heja på Timrå och bli Sundsvalls Bobcat supporter istället. Å dä ä sant dä!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Njaa har bara inget förtroende när det gäller Rautio då man har skummat runt lite, kollat på matcher; Grabben tycker om att göra sig liten, lämna returer och sprattla runt.