Sputnik: Det har gått trögare än väntat för #54. Jag tror Sharks måste ge honom ett erbjudande innan den 11:e juli för att inte förlora sina rättigheter. Efter det kan övriga klubbar också lägga fram 'offer sheets'. De kan ge honom ett qualifying offer som är tvåvägs eftersom han spelat för få matcher.
Från det jag har läst i forum så verkar det som om Sharks börjar ha dåligt med plats för Dahlén i laguppställningen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.