Sputnik: Det har gått trögare än väntat för #54. Jag tror Sharks måste ge honom ett erbjudande innan den 11:e juli för att inte förlora sina rättigheter. Efter det kan övriga klubbar också lägga fram 'offer sheets'. De kan ge honom ett qualifying offer som är tvåvägs eftersom han spelat för få matcher.
Från det jag har läst i forum så verkar det som om Sharks börjar ha dåligt med plats för Dahlén i laguppställningen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Från det jag har läst i forum så verkar det som om Sharks börjar ha dåligt med plats för Dahlén i laguppställningen.