+ 2
Inlägg: 2358893
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: jag raljerade lite just eftersom så många tänker att freddans avsked är det bästa som hänt och Ante är scotty bowman. Fan vet hur snacket gick angående det mellan fredantnubbs
Det går inte att blunda över hans fingertoppskänsla i kvalet, då tänker jag på både kedjeformationer och aktiva matchcoachning.