Sputnik: jag raljerade lite just eftersom så många tänker att freddans avsked är det bästa som hänt och Ante är scotty bowman. Fan vet hur snacket gick angående det mellan fredantnubbs
Inlägg: 2358896
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Starostenko: Kanske inte det bästa som hänt, men jag tillhör skaran som känner att det var nödvändigt för att Timrå skall kunna ta nästa steg i SHL.
+ 2