1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2360058

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Håller med. IKO är värsta klubben. Agget mot Modo, Brynäs och löven kombinerat kan inte mäta sig med mitt agg mot IKO. Dels för att dom har vår plats i ligan, dels för att dom slog ut oss och inte minst för att deras supportrar är vidriga. Lök på laxen är att dom skulle åkt ut om det inte vore för covid och nedstängning av säsongen och dom har noll ödmjukhet inför det faktum att dom fått orättvis konkurrensfördel mot lag som vill uppåt.

Dom ska bara ut ur SHL för att aldrig återvända igen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Alla vet ju att IKO lever på lånad tid. De spelar snart derbyn mot Troja och Kalmar igen

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer