Har vi något nytt om 54an? Inväntar något mirakulöst envägs fortfarande?
Inlägg: 2363382
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Nytt om 54an? Jag vet inte, men den första jag tänkte på när jag såg den blurrade personen i bakgrunden. Dahlen står ALLTID så, med klubban lutat mot benskydden med handen utåt i exakt den vinkeln. Ja fler spelare "vilar" på det där sättet, men skulle man se Jonte i profil så är det när han står sådär. Röda handskar röda byxor, lite mustasch? I brist på annat, långskott deeeluxe.
Men Klubbtejpen stämmer inte överens, han kör svart, om han inte bytt.
Men Klubbtejpen stämmer inte överens, han kör svart, om han inte bytt.
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: visst fanns det en låt som hette så? Gamla 54an? Eller var det 34an? Per Myrberg var det iaf!
+ 4