Pyrret: Nytt om 54an? Jag vet inte, men den första jag tänkte på när jag såg den blurrade personen i bakgrunden. Dahlen står ALLTID så, med klubban lutat mot benskydden med handen utåt i exakt den vinkeln. Ja fler spelare "vilar" på det där sättet, men skulle man se Jonte i profil så är det när han står sådär. Röda handskar röda byxor, lite mustasch? I brist på annat, långskott deeeluxe. Men Klubbtejpen stämmer inte överens, han kör svart, om han inte bytt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men Klubbtejpen stämmer inte överens, han kör svart, om han inte bytt.