+ 5
Inlägg: 2367893
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2022
bar mofftak: Sanny har naturligtvis fel om du frågar mig.
Hur du än vänder och vrider på det, så är en Swishkampanj inget annat än en frivillig sponsring från supportrar. Inget konstigt med det.
Jag tycker fler föreningar borde öppna upp för samma möjlighet.
Sanny vill bara skapa diskussion och sälja upplagor.
Men här har han fel.
Om Swishkampanjer är dålig moral, vad är då kommunernas allmosor?
Sponsorbidrag?
Privatpersoner som går in med stora belopp?
Skitsnack de lux!
Det är 100procent valfrihet!
Expressen ringer väl runt och tigger pengar mot annonser antar jag!? Same same
Hur du än vänder och vrider på det, så är en Swishkampanj inget annat än en frivillig sponsring från supportrar. Inget konstigt med det.
Jag tycker fler föreningar borde öppna upp för samma möjlighet.
Sanny vill bara skapa diskussion och sälja upplagor.
Men här har han fel.
Om Swishkampanjer är dålig moral, vad är då kommunernas allmosor?
Sponsorbidrag?
Privatpersoner som går in med stora belopp?
Skitsnack de lux!
Det är 100procent valfrihet!
Expressen ringer väl runt och tigger pengar mot annonser antar jag!? Same same
+ 18
För Sanny som mer har hockey som ett jobb och mer fått betalt från föreningarnas bolag så är det enkelt att glömma det. Att lyfta fram hur mycket CMore bidrar med kan väl ses som en partsinlaga det också.