+ 18
Inlägg: 2367899
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2022
Kulltorp: ja varför i hela friden skulle det vara bättre med företagssponsring eller kommunfinansierad sponsring? Kanske inte är tillräckligt fint bland slipsnissarna med bonnig supportersponsring i form av Swish
+ 4
Sv: Försäsong 2022
Låt Sanny göra ett stopp här inne, eller något annat Timråforum. Är supportrar upprörda eller överlyckliga just nu? Nä, precis.
Tycker det är sjukt bajsnödigt av Sanny att försöka agera språkrör för alla Timråiter.
Tycker det är sjukt bajsnödigt av Sanny att försöka agera språkrör för alla Timråiter.
+ 10
Sv: Försäsong 2022
Kulltorp: Swish är dessutom skattefritt eftersom att Sverige inte har gåvoskatt.. än..
Jag ger gladeligen en gåva till min moderklubb som jag dör för.
Jag ger gladeligen en gåva till min moderklubb som jag dör för.
+ 12
Hur du än vänder och vrider på det, så är en Swishkampanj inget annat än en frivillig sponsring från supportrar. Inget konstigt med det.
Jag tycker fler föreningar borde öppna upp för samma möjlighet.
Sanny vill bara skapa diskussion och sälja upplagor.
Men här har han fel.
Om Swishkampanjer är dålig moral, vad är då kommunernas allmosor?
Sponsorbidrag?
Privatpersoner som går in med stora belopp?
Skitsnack de lux!
Det är 100procent valfrihet!
Expressen ringer väl runt och tigger pengar mot annonser antar jag!? Same same