Tom Topp: Det är ju en träningsmatch i mängden. Hade den legat tidigare på försäsongen hade jag antagligen varit mer pepp. Nu är vi så nära allvaret att den mest känns som ett gupp på vägen
Tom Topp: Ytterst lite 😅 Inte för att starta ett onödigt tjafs med Mödö, men kittlar väldigt lite nu för tiden att möta dem. Hoppas att de ändrar sig framgent, för vår rivalitetshistoria dvs!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer