Tom Topp: Ytterst lite 😅 Inte för att starta ett onödigt tjafs med Mödö, men kittlar väldigt lite nu för tiden att möta dem. Hoppas att de ändrar sig framgent, för vår rivalitetshistoria dvs!
{9908}: jag hoppas att OJ får mycket speltid, och Edfeldt plus någon mer junisback. Det skulle vara intressant att se! Men annars har ni rätt, det kittlar inte mycket, tyvärr!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer