+ 17
Inlägg: 2372522
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag vill bara känna att vi blir något att räkna med igen. Har någon koll på gubben på ståplats som står/stod i gul reflexväst och hejade och skrek i stil med ”kääämpa”!? Det är en sån människa jag vill se få lite valuta för pengen igen.
+ 8
Och kanske är det den känslan som jag lever med, den må bra känslan som jag kliver upp med varje morgon, i väntan på att det ska bli lördag nån jävla gång som gör mig inte rädd, men litegrann ängslig ändå. Att vi nu lyckats locka hem våra hemvändare samtidigt det är ju helt sinnes i sig, men glädjen i detta och vetskapen om att det ändå kan spricka. Det krävs inte mycket för att detta ska ske. Men jag väljer nog ändå att möta SHL 2022/23 på ett positivt sätt. Jävlar vad kul det ska bli med hockey, hörrni! ❤️🤍