Rip Kirby: Jag vill bara känna att vi blir något att räkna med igen. Har någon koll på gubben på ståplats som står/stod i gul reflexväst och hejade och skrek i stil med ”kääämpa”!? Det är en sån människa jag vill se få lite valuta för pengen igen.
+ 8