Synct: Walli blir ju sur när han i sekvensen innan sånär åker på en bentackling när frölundabacken kommer norr-söder och sätter ut benet. Men att ta den där utvisningen sen, fy fan vad dåligt.
{297}: Jo, onödigt var det. Men hade domaren gjort sitt petnoga jobb och blåst för bentacklingen hade situationen aldrig uppstått. Nåja, Frölunda och domaren borta i premiären och försvarsspelet funkar, JJ ser sjukt bra ut, och anfallsspelet blir ju som det blir när man alltid ska spela en man mindre. Trist start, men ändå lovande.
{297}: Walli har väl tyvärr visat förut att han inte är den stabilaste spelaren. Det behövs skärpning på den biten från många. Dåligt och onödigt att sätta upp klubban i ryggen där.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.