1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2373763

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
{297}: Walli har väl tyvärr visat förut att han inte är den stabilaste spelaren. Det behövs skärpning på den biten från många. Dåligt och onödigt att sätta upp klubban i ryggen där.

Att det sen blir GM är ju ett skämt.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
bar mofftak: Instämmer. Det är extremt lågt hockey-IQ på Walli i den sekvensen. Snacka om att stjälpa hela laget, tycker Walli kan ta disken hemma hos JJ hela nästa vecka.

Angående utvisningarna så tycker jag dom vi tagit är för att vi inte hänger med. Utvisningarna har inte kommit för att tempot varit för högt för våra backar (även om tempot varit för högt för våra backar) men i situationer där vi gjort oss sårbara och frölundaspelarna agerar på det och dyker.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.