1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614777 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2376714

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
DenRöda: Nu ska jag spela djävulens advokat: Vi kanske spelar på topp just nu. Nån som tänkt på det?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Olli Hahl: Mitt uppe i euroforin så var 2 saker tydliga i 3e(den period jag såg mest av igår) :
- Alldeles för få tekningsvinster, vilket gör att LHC får "svärma" med puck i vår zon. Dock så skapade de väldigt lite i förhållande till idtid i vår zon.
- Mycket förlorade sarggnugg och lite fysiskt och tempomässigt/åkmässigt på efterkälken.

Återigen, JJ till NHL ;-) och defensiva lägstanivån under dessa 2 matcher har varit bra.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Olli Hahl: Nu kommer snart ångesten igen..

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Olli Hahl: Kanske överpresterar defensivt,
offensivt... Not so much..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.