Olli Hahl: Mitt uppe i euroforin så var 2 saker tydliga i 3e(den period jag såg mest av igår) : - Alldeles för få tekningsvinster, vilket gör att LHC får "svärma" med puck i vår zon. Dock så skapade de väldigt lite i förhållande till idtid i vår zon. - Mycket förlorade sarggnugg och lite fysiskt och tempomässigt/åkmässigt på efterkälken.
Återigen, JJ till NHL ;-) och defensiva lägstanivån under dessa 2 matcher har varit bra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.