SebastianH: Nubben fyller 56. Han har väl ett 5-årskontrakt med HV. Har extremt svårt att se att vi ser västen med tallarna på i NHC igen.
Inlägg: 2380188
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Han hade några år kvar i Timrå också... Åker timrå ut så kanske det lockar mer med ett allsvenskt bygge