{9908}: Han hade några år kvar i Timrå också... Åker timrå ut så kanske det lockar mer med ett allsvenskt bygge
Inlägg: 2380195
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Såklart svårt att säga utan spåkulan. Men min uppfattning med Torines är att Timrå nu går in i en ny fas, där mycket av den gamla organisationen ska förnyas och moderniseras. Har extremt svårt att se att Nubben ingår där oavsett. Inte för att han gjort ett dåligt jobb, utan för att identiteten med honom är synonymt med det som var.
+ 5