+ 2
Inlägg: 2382313
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Det ser trött ut och omotiverat.
Hitta farten era jävlar!
vilka värdelösa stjärnor ikväll.
Timrås roll är att vända andra lags trender.
HV skaffar PP
Fbk skaffar vinst.
Tomkins kan rädda.
Nilsson gör mål.
Ejdsell får vara Crosby!
Stenkvist uppspel?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Man spelar från back till frw och sedan fyller backen på vid egna blå och ska åka upp med stumma ben…
Det syns hela tiden att han vet att det kommer skita sig och han är då helt överspelad.
Jag vill inte att det ska se ut som att dom inte bryr sig!
Jag vill att det ska se ut som att Timrå är på isen för att äga! ALLT!!!!!
Fysiken pucken spelet allt!
Tävla i varenda jäkla moment som finns!
Det är inte tävling om något nu!
Jag ser gärna Rautio nästa match med.
Skiter fullständigt i om det innebär tvåsiffrigt i arslet!
Någonstans ska spelarjävlarna inse att det är krig som krävs om man vill fakking vinna hockeymatcher!
Hitta farten era jävlar!
vilka värdelösa stjärnor ikväll.
Timrås roll är att vända andra lags trender.
HV skaffar PP
Fbk skaffar vinst.
Tomkins kan rädda.
Nilsson gör mål.
Ejdsell får vara Crosby!
Stenkvist uppspel?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Man spelar från back till frw och sedan fyller backen på vid egna blå och ska åka upp med stumma ben…
Det syns hela tiden att han vet att det kommer skita sig och han är då helt överspelad.
Jag vill inte att det ska se ut som att dom inte bryr sig!
Jag vill att det ska se ut som att Timrå är på isen för att äga! ALLT!!!!!
Fysiken pucken spelet allt!
Tävla i varenda jäkla moment som finns!
Det är inte tävling om något nu!
Jag ser gärna Rautio nästa match med.
Skiter fullständigt i om det innebär tvåsiffrigt i arslet!
Någonstans ska spelarjävlarna inse att det är krig som krävs om man vill fakking vinna hockeymatcher!
+ 3
Vi behöver en rejäl tvåvägsback med bra förstapass och gärna lite styrka i det fysiska spelet.
Gärna en grisforward in med som rör till lite känslor både hos motståndare men även ökar tävlingsnivån på träningar. Då tror jag att det blir mer naturligt även på matcherna.