+ 3
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Hitta farten era jävlar!
vilka värdelösa stjärnor ikväll.
Timrås roll är att vända andra lags trender.
HV skaffar PP
Fbk skaffar vinst.
Tomkins kan rädda.
Nilsson gör mål.
Ejdsell får vara Crosby!
Stenkvist uppspel?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Man spelar från back till frw och sedan fyller backen på vid egna blå och ska åka upp med stumma ben…
Det syns hela tiden att han vet att det kommer skita sig och han är då helt överspelad.
Jag vill inte att det ska se ut som att dom inte bryr sig!
Jag vill att det ska se ut som att Timrå är på isen för att äga! ALLT!!!!!
Fysiken pucken spelet allt!
Tävla i varenda jäkla moment som finns!
Det är inte tävling om något nu!
Jag ser gärna Rautio nästa match med.
Skiter fullständigt i om det innebär tvåsiffrigt i arslet!
Någonstans ska spelarjävlarna inse att det är krig som krävs om man vill fakking vinna hockeymatcher!